دومین دوگان جبر اندازه با یک توپولوژی محدب موضعی

پایان نامه
چکیده

برای یک گروه محدب موضعی g ابتدا یک توپولوژی روی جبر اندازه m(g) معرفی می کنیم و سپس دوگان دوم آن را مجهز به نوعی از ضرب آرنز کرده و خواص آن را به عنوان یک جبر باناخ مورد مطالعه قرار می دهیم. علاوه بر این به بررسی مساله یکریختی های طولپا روی آن می پردازیم.

منابع مشابه

هسته ی یک جبر لی آفین تعمیم یافته موضعی

در این پایان نامه به توصیف کامل ساختار هسته ی یک جبر لی آفین تعمیم یافته موضعی می پردازیم. ثابت می کنیم که هسته ی یک جبر لی آفین تعمیم یافته موضعی، حد مستقیم یک چنبره لی موضعی است.

دوگان دوم حاصلضرب تنسوری و جبر عملگرها

در این پایان نامه به مطالعه دوگان دوم حاصلضرب تنسوری فضاهای باناخ و رابطه آن با حاصلضرب تنسوری دوگان آن ها می-پردازیم. به علاوه نشان میدهیم که اگر x یک فضای باناخ ابر بازتابی باشدآنگاه جبر l(x) منطم آرنزی است در نهایت به بررسی شرایط لازم x برای منظم آرنزی بودن l(x) می پردازیم.

?-بهینگی و ?- دوگان لاگرانژی برای مسایل برنامه نویسی غیر محدب با یک تعداد نامتناهی از قیدها

در این تحقیق ،?-شرط بهینگی برای مسأله بهینه سازی غیر محدب داده شده است که تعداد نامتناهی قید دارد. فرض شده که تابع هدف و توابع مقید موضعاَ لیپشیتز در فضای باناخ باشند. همچنین با بررسی نقاط شبه زینی با تابعک ? -لاگرانژی و روابط آن ها با شرایط تعمیم یافته k.k.t برای اعمال دو مسأله مهم، یکی مخروط مقد محدب . مسأله نیمه معین نشان داده شده است.

15 صفحه اول

حل دوگان مساله شبکه جریان صحیح با هزینه محدب

در این پایان نامه مساله بهینه سازی صحیح و محدبی را در نظر می گیریم که تابع هدف آن مجموع توابع محدب مجزا و قیدها، شبیه قیدهای به کار رفته در دوگان مساله جریان کراندار با حداقل هزینه می باشد. در این پایان نامه ،از مسائلی چون آژانس مسافربری ، درخت پوشای معکوس ، مدیریت پروژه و تحلیل رگرسیون را شرح می دهیم. نشان می دهیم که با استفاده از روش تخفیف لاگرانژ این مساله قابل تبدیل به مساله شبکه جریان اصلی...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه صنعتی اصفهان - دانشکده علوم ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023